26

Mitt 26:e inlägg XD Det har gått lite framåt i alla fall. Idag har jag varigt på stan, köpte lite julklappar men fick även två tröjor av mamma. Först skulle jag få tröjorna i julklapp men mamma ångrade sig och gav dom till mig direkt som en liten belöning för mina betyg istället. Jag måste säga att jag blev ganska nöjd med mina betyg, men jag ska höja mig mer nästa termin.
När vi kom hem så äta jag lite och efter ett tag så åkte vi till stallet för det var hoppträning. Det gick faktiskt bra, det kunde självklar kunnat gå bättre men det gick bra ändå. I slutet skulle när vi hoppade bana så kom puckoLisa fram lite gran. Jag red fel bana och sen när jag väl red rätt så tänkte jag att nu jäklar ska det bli rätt, det gick bra bara det att efter hindret hör jag hur alla suckar och skrattar åt mig XD Typiskt mig att rida fel IGEN. Aja sen blev det rätt. Min kära mamma vägrade att filma och ta kort och jag orkade inte fråga någon annan, så det blev varken någon film eller några bilder. Men på måndag är det tävling och ska någon filma och ta kort åt mig!
Men här år ni en bild på Muscot iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0