Den brann upp

För några dagar sen så gick våran dator sönder. Den var helt död. Pappa tog den till jobbet för att få hjälp med den och de visar sig att den i prinsip brunnit upp! Den var några år så någonstans i själva datorn var det något som pajade och brann upp. Men idag så var pappa iväg och köpte en ny dator på elgiganten. Så nu har vi en toshiba någonting. Den är helt okej hitills iallafall. En helt vanlig dator bara. Fast jag hade hällre velat ha en mac. Jag har ju vant mig vid mac och jag tycker om dem mer. Men men det var ju lite panik så man får ta det som bjuds. Men nu när vi har en fungerande dator så kan jag gå tillbaka till att göra inlägg varje dag. /hoppas jag i allafall) En sak till, jag har beställt ett nytt objektiv till min kamera så jag hoppas den kommer snart :D Det var allt, ha det bra så länge. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0