hänger inte med

Det är redan 6 december och jag har inte hunnit med någonting, tiden har bara rusat iväg. Det är massor som jag inte har hunnit gjort än, massor som jag trodde jag skulle hinna innan det blev december, men jag har inte hängt med alls. Jag kom även nys på att betygen sätts på onsdag och jag har massor med arbeten som jag tänkte göra innan dess för att få bättre betyg, men de är ju bara att glömma nu, jag får göra det nästa termin! Inte nog med att tiden bara rusar förbi i vanliga fall, jag har ju gått och blivit sjuk också så då vill tiden gå ännu fortare!! Aha så fort jag blir frisk så ska jag ta tag i att köpa julklappar, då har jag i alla fall mindre att stressa över.
Ni som är friska och krya, bli inte sjuka, i alla fall inte om ni träffar mig för jag vill inte bli smittad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0