Kallt, kallt

Nu sitter jag med sockor och fleacefilt runt mig, det är ju så kalt. Idag åkte jag och mamma till stallet för maria skulle hoppa och jag skulle rida musse. När vi kom till stallet var det 28 MINUS grader. Det tyckte jag var lite väl kalt. Även Musse tyckte det var kallt, när vi tog in honom så bara skakade han för han frös så. Så vi skyndade att ta av honom de kalla täckena och la på honom att fleasetäcke som de ska sitta, en fleasefilt på halsen och en på rumpan, sen hans nylagade vintertäcke. Så hade han också massa mat så han kunde äta sig varm.
Nu väntar jag på att vattnet ska bli varmt så jag kan ta en dusch. Vi har ju ett så normalt hus så på vintern måste man elda för att få varm vatten -_- Nu ska jag inte klaga det är snart sommar igen XD jag kanske gör ett inlägg senare idag där jag kanske visar mina fina julklappar som jag har slagit in ;)

Kommentarer
Postat av: emma

sv; samma anledning här också, usch! ;)

2010-12-22 @ 16:23:23
URL: http://lillaeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0