Tomma löften

Jag har skrivit flera gånger att jag ska bli bättre på att göra inlägg, men inte har jag blivit de -_- Så nu ska jag sätta upp ett mål att jag ska göra ett inlägg varje dag även om jag inte har något intressant att göra ett inlägg om så ska jag ändå lägga upp någonting, det kan vara bilder både gamla och nya, det kan vara någon text om något som hänt/ jag gjort, någon dikt/låt. Bara jag lägger in någonting så jag får in vanan och då kan jag sökert hitta på något mer intressant och roligt. Om jag missar att göra ett inlägg en dag så gör jag två nästa dag, så jag gör så det inte blir glapp, för då kommer det gå som vanligt, att det slutar med att jag inte gör något inlägg alls. Så nu ska det värkligen hända något. (jag ska skriva en påminnelse på min hand)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0