Toy story 3

Nu har jag precis kollat klart på toy story 3. Den var super duper bra. den var länge sen jag grät så mycket till en film XD Jag är värkligen nördig.
Men när jag var litern så var jag jätte förstjust i gosedjur, jag värkligen älskade dem. Jämt när jag fylde år eller när det var julafton så önskade jag mig gosedjur. Jag vet inte hur många jag hade. Jag hade jämt hela sängen full, det var knappt så jag fick plats. Jag har faktiskt kvar ganska många, jag har en stor korg som är som mitt nattduksbord och i den är den proppad med gossesdjur. Jag har även en låda under sängen med några stycken i och så har jag fyra uppe på sängen.
När jag såg Toy story så tänkte jag på när man var liten och på alla gosedjuren och de gjorde att den blev så sorlig. Så jag varnar er om ni inte har sätt den, om ni hade någon leksak eller något som ni älskade när ni var små, då garanterar jag nästan att ni kommer gråta, i alla fall bli lite ledsna.
Den här filmen får helt klart 5 av 5 hjärtan!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: emma

sv, mer än gärna! Vad snäll du är! <3

2010-12-30 @ 21:24:07
URL: http://lillaeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0