My day

Idag har det hänt lite roliga saker. Dagen började med att jag fixade mig, åt frukost och åkte till kyrkan för att träna lucian med kören. Att sjunga är alltid kul, ni som känner mig veta att jag alltid brukar gå runt och nynna på någon låt (faktiskt så är det inte alltid en låt jag nynnar på, utan bara något jag hittar på som jag tror är en låt) eller kanske inte alltid nynna utan ofta skrika och shoa lite ej vilt. Men men de är kul det med.
Efter träningen var det tillbaka till skolan och eftersom det är nobeldagen idag så fick vi en "nobel middag" i skolan. Den nobel middagen bestod av dog lax till lunch och kladdkaka med björdbär och grädde, mumms.
Efter skolan bar det iväg till stan med Linnea för att handla lite julklappar, stackars Linnea kände sig inge bra så hon åkte hem, men jag var kvar på stan för att hitta lite saker till mig också. Det blev ganska mycket faktiskt: två tröjor, söta hjärt örhängen, ett armban, ett par bruna skor, en ring som matchar örhängena och några julklappar.
I morgon blir det stallet sen själva Lucian. Sen är det söndag, då är det ridning. Sen är det bra måndag, tisdag, onsdag, torsdag och sen LOV :D
(det blir ingen bild idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0