DÅLIGT I HÖGSTA GRAD!

Jag som skulle bli bra med bloggandet :S Men jag har faktiskt haft fult upp en hel del och varit lite la en hel del XD det har ju hunnit hänt en hel del också. Jag har fyllt år, så nu är jag 15, Yippi hurra för mig XP sen har jag haft SKIT mycket arbete i från skolan som måste göras (hatar no för da måste jämt bli så jäkla stresigt) och så har även min lilla Mussebus gått och blivit dålig, han har fått hovbensrotation :S:S Men han kommer lyckligtvis klara sig :D
Jag fick en lite utskälning av Ella för jag inte upppdaterat någonting XS så jag ska värkligen FÖRSÖKA blogga bättre. Fast jag måste påminna er att jag går i nioan så det är en heldel arbeten som måste följa med hem om jag  vill ha mina betyg så bra som möjligt. ÅÅÅÅNNNNNNEEEEEEJJJJJJ!!!! Nu kom jag på att jag har so prov i morgon och jag tog inte med mig någon som hem så jag kunde plugga, aja det får väll gå som det går :S
Ja där ser ni jag har haft så mycket att tänka på att jag glömde plugga till provet:S
Jag kanske kan berätta senare vad som hände med Musseplutten!
Nu måste jag gå upp och fixa lite i mitt rum för de har jag inte hunnit!

Här får ni en lite rolig bild på min älskling!
 

Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg. :)

2010-10-24 @ 21:30:11
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/
Postat av: ella

sv: klart jag har;) hihi

2010-10-25 @ 11:20:31
URL: http://ellaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0