Resultat

Igår var det KM i dressyr tävling ♥
De var så sjukt roligt, jag vill bara göra det igen, de var skit kul. Jag red först Ior och sen Musse. Jag kom 2:a med Musse med 175p och 3:a på Ior med 168p. Elin Beijbom och Happy van med 181p. Stall: Myrby gård. Domare Ankan Ivemo och Lisa Thors.
Jag är jätte nöjd, mest nöjd med min ritt på Ior för den gick mycket bättre än vad jag hade förväntat mig :D
Jag har inga bilder men min kusin Elin kom och fotade lite så de kanske kommer lite bilder såsmåningom.
Här kommer de bilder på mina priser. Det är en blå och en gul rosett, två plaketter, ett vit schabrak och en ljuslila fleecefilt.


Kommentarer
Postat av: Fotograf Elin Ivemo

jag kan maila!

2010-12-02 @ 10:50:53
URL: http://elinivemo.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0