Rubrik!?

Nu sitter jag vid datorn och äter lite pasta sallad. Jag har nys tagit ett varmt bad efter att ha kommit hem från stallet. Vi red ut på lektionen och jag hade Jido, de gick bra men han var lite busig han ville bocka men lyckades inte för jag red på honom. Men jag är lite orolig för min kompis Linnea bröt armen sist hon red Jido och idag skulle hon rida honom för första gången sedan hon bröt armen, så jag är jätte orolig att hon skulle ramla av och bryta armen igen eller bryta den andra armen :S Men jag har i alla fall inte hört några dåliga nyheter än så de gick nog bra :)
Här får ni en bild på de söta russet :D

Kommentarer
Postat av: ella

oj så mkt du bloggar!:O nästan för mkt!! haha(a)

2010-10-17 @ 12:54:15
URL: http://ellaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0