Paus

Som ni kanske märker så bloggar inte jag så mycket längre. Men jag har inte riktift inträsset fördet längre och så har jag en hel del skolarbete som ska prioriteras också. Jag fick nämligen min premliminära gymnasie intagning idag och jag kom i på strömsholm så nu måste jag värkligen plugga det sista till sommarbetygen för det är de betygen som gäller!
Så jag har bestämt mig, jag ska inte ta bort bloggen men jag ska ta en paus från den. Jag kände att jag var tvungen att skriva det så alla andra inte fattar varför jag aldrig uppdaterar.
Jag kommer blogga igen, så småningom men räkna ingenting från mig iallafall den här månaden.
Jag bjuder på en bild från arkivet :D
Tack alla ni som inte svikit mig även fast jag inte uppdaterat så bra!


Kommentarer
Postat av: S O F I A

Vad roligt att du kom in på strömsholm:)!

2011-04-20 @ 19:37:49
URL: http://soffiproppl.blogg.se/
Postat av: Sannie

HJÄLP! Ska läsa några kurser i USA till hösten, men har beslutsångest. Vilka kurser hade du valt? (Kurserna står i ett inlägg). Tacksam för svar! :)

2011-04-23 @ 05:00:38
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0