Marabou

Igår gick  jag in på marabou.se för jag skulle läsa om hur mycket av deras choklad tillvärkas i sverige och vart rästen tillvekades och jag hittade inte det någonstans så istället mailade jag dem på samma sida. Så fick jag svar från dem idag där de skrev att de var jätte glada att jag mailade dem och de gav mig en länk där jag kunde läsa om det, det var bara det är de länka till marabou.se. Hur dum får man bli, jag frågade ju dem för att det inte stod på hemsidan! Nästan samma sak hände när jag mailade dove förra året för jag ville veta var deras shampoon tillverkades och den som svarade hade inte en aning.

Söker jag rosor finner jag snö
Söker jag snö finner jag rosor
Söker jag ingenting finner jag både rosor och snö

Ungifär så känns det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0