stallet, barbacka och baka

(Detta inlägg skulle egentligen läggas ut i går, men det krånglade) Idag red jag ju både Musse och Muscot. Musse red jag inte så mycket men Muscot satt jag och jobba ihop en del, han gick faktiskt väldigt bra. Det går bättre och bättre för varje gång, synd bara att jag inte kan ha honom på torsdagar eller lördagar. Jag har inte bilder från när jag red, men jag har lite som Elle tog med min kamera i slutet då sadeln hade åkt av. Nu sitter jag här och diggar musik från spotify som jag längtat så länge efter och det luktar gått i hela huset för jag har bakat. Bra gjort av mig tycker jag. (Egentligen fuskade jag, det var en färdig mix som jag bara behövde lägga till vatten i och ställa in i ungnen)


Jag gillar inte min hjälm, den har blivit totalt missfärgad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0