2010

2010!

1. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, faktiskt ^^


2. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej


3. förlorat någon som stod dig nära?
Nej, men de var nära.

4. Vilka länder besökte du?
Stor britanien/england :D



5. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? 
En egen häst :/ Fast hällst Musse och Muscot!


6. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
7:e Mars, då bar det av till England :P

7. Vad var din största framgång 2010?
Det var väll skolarbetet och alla redovisningar.

8. Största misstaget? 
Jag gjorde nog inget stort, bara massa små vardags misstag ;P


9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har faktisk varit sjuk ovanligt mycket för att vara mig :O och stuka fötterna -_-

10. Bästa köpet?
Det var nog min kära Fideli (min kamera)


11. Vad spenderade du mest pengar på?
Sånt jag ville ha ;)


12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
England, ridlägret och hästarna, Musse väldigt mycket.


13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
oj, jag började lussna på så mycket 2010. Men bandet Paramore började jag lyssna på det året mycket, så de kommer jag nog komma ihåg från 2010

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, mycket gladare :D


15. Vad önskar du att du gjort mer?
Spenderat mer tid i stallet och rört mig mer.

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Lata mig.

17. Hur tillbringade du julen? 
Somvanligt, först farmor/farfar sen moster och kusinerna.

18. Blev du kär i år?
Japp, fast inte någon människor ;P

19. Favoritprogram på TV?
Vampire diaries och Glee! Fast även so you think you van dance :P


20. Bästa boken du läste i år?
Harry Potter böckerna!!

21. Största musikaliska upptäckten?
Massa nytt.

22. Något du önskade dig och fick?
Tavla på Musse!



23. Något du önskade dig men inte fick?
Egen häst XD

24. Årets bästa film? 
HARRY POTTER OCH DÖDSRELIGERNA!! Fast toy story var också bra.



25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? 
Skolan, hem, få presenter av familjen sen kom släkten.

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Bekväm

27. Vad fick dig att må bra?
Stallet, hästarna, men mäst Musse!


28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Inte riktigt nån, men Robert Pattinson, jag menar vem gillar inte honom XP

29. Vem saknade du?
X när jag mäst behövde dig var du inte dig själv.

30. De bästa nya människorna du träffade?
Lite folk i englnad och spanjorerna som var där, jag gillade dem skarpt :P Även ridläger tjejerna och så Clara som kom till gruppen. Så mycket mer nya människor mätte jag inte :P

31. Övrigt.
Jag klippte av det långa håret, och ångrar det inte ett dugg, Visst kan jag sakna håret lite då och då, men jag ångrar mig ändå ett endaste dugg!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0