Doris och Tiger

I söndags så åkte jag och Emma till min farbrors hus för att ta hand om derar katter eftersom han och hans sambo är i Tailand. Katterna är inte äns ett år och de heter Doris och Maggan, men jag visste inte vem som var vem så vi kallade dem för Doris och tiger istället. Jag säger bara hyper katter! De sov typ aldrig, bara sprang runt som galningar och tog massa saker. Jag kom på Doris med att äta på min macka. Men man kunde ändå inte bli riktigt arga på dem, de är ju så små och sjukt söta. Den svarta kallade vi för Doris och den andra för Tiger.


Kommentarer
Postat av: ella

aw, vad söta!:)

sv: haha åh, tack!:)

2011-01-04 @ 15:22:59
URL: http://ellaab.blogg.se/
Postat av: Erik Hedin

Vilka gulliga katter.

2011-01-04 @ 22:43:40
Postat av: Erik Hedin

Vilka gulliga katter!

2011-01-04 @ 23:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0