Koder, siffrer, bilder

Nu har jag ny header som jag fick av Emma. Eftersom jag fick en ny hader så var jag ju tvungen att ändra lite färger också så det passade ihop lite bättre. Hoppas det blev bra, för det är ju trotts allt ni som ser den hela tiden och inte jag. Men jag hoppas det är bra nu, för jag är så trött på alla dessa koder och siffror som ska var på oloka ställen för att det sk abli rätt. jag vill inte se den där kodmallen på att tag nu! Men Men, det är sånt man får räkna med när man har blogg, och jag vill ju ha lite fin design i alla fall nu med tanke på att min statestik har höjt sig en aning :) Det känns lite mer peppande att gör inlägg när jag vet att det är lite fler som kollar på dem. Nog pratat (eller skrivet). Här kommer lite ovisade hästbilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0