Här är jag igen :P

Det blir inga inlägg så ofta nu när jag har så mycket skolarbete. Egentligen har jag en sak som jag skulle behöva gör ai engelskan nu, men det tänker jag faktiskt skita i. Jag satt nämligen hela dagen igår med kemi, från när jag kom hem tills sent på kvällen tills jag kände mig nöjd och var helt slut. Så nu tänker jag ta det lite lugnt. Jag kom hem för ett litet tag sen från öppet hus på Hamre.(västerås ridgymnasium) Det blir ju snart dags att välja, jag har varit på strömsholm redan och ska till ösby och kolla på lördag. Hälst vill jag gå på strömsholm, men vi får se hur det går.
Jag har fått en ny header av Emma (http://dreamcatcherz.blogg.se/) som nog ska fixa efter det här. Så har det bra, ses förhopningsvis snart ;)


(Den här fick jag också av Emma)


Kommentarer
Postat av: emma

sv; ja visst är dem!:D

2011-01-20 @ 22:14:27
URL: http://lillaeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0