Jag försöker ha ett liv, men de förstör !!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKRIK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vet att jag inte uppdaterat ett dugg typ. Men de är för att jag inte har kunnat setat vid datorn någonting, eller jag satt vid den en gång för att bäställa mobil, men mer har jag inte haft tid med!!! Det är allt jävla ARBETE! Dem tar livet ifrån en när dem proppar i en så mycket arbete!! Vi började skolan i tisdags och tänkte att den här veckan kommer bli slapp, för vi har ju bara börjat. Men nej,nej dem tänker istället att nu har dem haft sitt rologa nu ska dem få känna på lite press och stress!! Min hjärna har gått på högvarv varje dag sen vi börja. Kemin måste vara klar på torsdag, so:n på måndag, hemkunskaps läxa till tisdag, eng läxa till torsdag + redovisning. Musik uppgift, idrotts uppgift. Matte prov nästa vecka. Sv klart nästa vecka och veckan därpå. +++ att de nationellaproven börjar snart, första två vecka 6!!! De vill värkligen göra oss galna!
Så förlåt så hemskt mycket, men jag hoppas ni förstår och inte ger upp erat kollande på min blogg. Jag ska försöka bli klar med allt arbeta så fårt som möjligt så jag kan få lite fritid och blogg tid också!



Kommentarer
Postat av: ella

åh, stackare!:O

2011-01-15 @ 21:59:35
URL: http://ellaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0