Veckans... Sak

(Nu är jag en dag sen med veckans... igen. Dåligt av mig, men jag kunde faktiskt inte hjälpa det. Jag var var nämligen kattvakt med Emma till min farbrors katter. Deras dator var inte i kopplad så då hade jag ingen dator att gör ett inlägg ifrån)
Veckans... är en sak och det är mitt nya objektiv. Jag gillar det inte jätte mycket men jag måste säga att jag gillar det mer och mer ju mer jag använder de. Vill ni veta mera om själva objektivet så kan ni kolla på inlägget som heter zoom, zoom.
Här har ni lite exempel bilder som jag har tagit med den.




Kommentarer
Postat av: emma

sv; har du inte? Gör det! Det är skit bra, börja från säsong 1 (såklart):) När du är klar med dina andra serier;)

2011-01-03 @ 19:26:51
URL: http://lillaeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0